Lakierowanie tworzyw sztucznych

Wysokowartościowe urządzenia lakierujące dla dostawców przemysłu samochodowego muszą obecnie wykazywać ten sam poziom, jakości co urządzenia dla przemysłu samochodowego.
To obowiązuje szczególnie, dla jakości uzyskanej powierzchni lakieru, rentowności całego systemu, przetwarzalności nowoczesnych systemów lakierowania jak np. lakiery wodne oraz zastosowania nowych technologii, jak systemy separacji elektrostatycznej i technika „krecika”. Szczególnie w tym segmencie przemysłowym poszukiwane są rozwiązania wysoko elastyczne, które umożliwiają użytkownikowi przetwarzanie różnorodność odcieni farby. np. Palety odcieni farby różnych zakładów przemysłu samochodowego.

Często lakieruje się tutaj wieloskładnikowymi podkładami przewodzącymi (Primer), nierzadko także przy użyciu  elektrostatycznych rozpylaczy wysokoobrotowych, oraz z systemami separacji elektrostatycznej.
Podobnie postepuje się przy lakierowanie farbami Hydro. Na wskutek dużej różnorodności odcieni farby, do rozpylaczy musi zostać automatycznie doprowadzona ogromna ilość odcieni farby.
W przypadku farb rzadko uzywanych, można zastosować technikę „Mofa“ firmy LacTec.

plastiki

Istotnym jest to szczególnie, gdy chodzi o jakość uzyskanej powierzchni lakieru, alokację całego systemu, jego powtarzalność w procesie lakierowania.
Za przykład posłużyć mogą  lakiery wodne i zastosowane tam systemy separacji elektrostatycznej działające w technice „IsoValve”.
Szczególnie w tym segmencie przemysłu poszukiwane są rozwiązania wysoko elastyczne, które umożliwiają użytkownikowi operowanie na różnorodnych odcieniach farby.

 
PARTNERZY: